Sabtu, 12 Disember 2009

pernikahan sedaraku,Azhan Azhani di keramat,kay el..

Hm.ok critanya bermula begini,kitorang bertolak dari umah pukul 8 pagi hehehe.Papa yang drive memandangkan beliau menggunakan toyota innova dan bukan waja hehe(sebab waja je yang ada sticker P sebab innova tdk dibenarkan lgi krana ak x dibrikan spnuh kepercayaan untuk mendrive innova noooooooooooo) n lagipown nenek aku dtg dri singapura hehe and nenek2 sedaraku juga best dow..ok smpai kat umh beliau(sedaraku) pkul 9 pagi ok2 bleh r than yang dtg tu hehe ramai gak heheh.hm k2 sedra aku tu nervous nmpk ye ari ni smpai berpeluh-peluh hehe siap tnya ayah aku lagi hm time nikah 6t apa tok imam tnya ek blablabla....ok last2 lepas ye siap pakai baju pengantin semua ye still nervous muka sampai merah (ye r muka jambu r katakan putih gila mamat ni) hohohoho,ayah aku pun ckp ok2 bia uncle baca2 sket doa slamat tiup kat ko bia tenang sket time nikah nanti nak lafaz tulah nilah hehe lafaz nikahlah...apa lagi.........hehe.k pastu ktrang bertolak dri umah ye nak g umah pegantin perempuan kat situlah akad nikah dijalankan iaitu di keramat,Kay el....sempoi sket...ok2.Akhirnya beliau pun berjaya melafazkan akad nikah sekali je trus sah jdi pasangan idup..x cam ayah aku time dulu2 nikah ngan mak aku dua kali baru sah krana (lawak critanya) nvm its ok dad we understand hehe ......syok gla tengok ye kawen hehe cmna ek time ak kawen 6t hehe we'll see hope ada r jodoh..Lupa lak nak ckp kat cousin aku ni ..... congrats tu u my dear cousin AZHAN AZANI YOU R SOMEBODY'S BELONGING NOW HEHEHE...ok pas makan2 kitorang pown balik umah....penat gla ari ni dari pagi sampai petang but this is one of the memorable days in my life sebab dah lama sdra aku tu membujang n dah lma nanti2 saat dimana siapakah sang gadis yg mencuri si jejaka tersebut(MY COUSIN) n skang ni bertambah bzlah beliau msa single lu pun bz gak hehe n kekalkan perangai sempoi ko we love it hehehe asyik gelak je aku ni.....ni je kot dah panjang gak bila sedar apa yg aku tulis ni mak aiiii..TILL THEN CYA.............mlm =ni just on9 and maen game je kot hehehe...memikirkan plan pada ari sok plak =).......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan