Ahad, 20 Disember 2009

..................................

aduyai aku pown x tau nak tulis apa lagi wat I know is ari dah semakin dekat tuk pulang ke UITM and back to da study2 life..harap2 kali ni azam baru aku ni menjadilah ek arap2 sangat cos riso kalau x jadi je hehehe...Hm semalam aku msg bestfwwen aku si MAN tapi ye x reply2 dow...babe ko tgh watpe tu hm ko xda kredit kot xpa2 aku paham bro hehehe bajet kwn sejatilah ek hehhe.Bila aku leh cek kolej and sok kena decide nak daftar group yang mana plak tuk sem 4 ni da 2 pilihan group C and B.....tpi aku arap group yang mana pown yang aku decide nak masuk arap2 Ia group yang terbaek punyalah cos aku kena sangat dpt klas yang leh stadi last sem aku bsing tul masuk klas C bukan salah klas tu tapi salah aku jugak wat bsing and jokes dalm clas tu hehehhe..ALL da best INGAT AZAM BARU KENA AMALKAN TU HAHA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan